torsdag 29 november 2012

sista kvällen i Sverige...

.. på 5 månader :P..

Imorn åker vi och som jag sagt förut så blir det först till Oslo för att ligga över där hos syrran och Patrik och på lördag blir det vidare upp till Hemsedal =).. Känns märkligt att NU är det faktiskt sista kvällen innan vi åker och det kändes inte alls längesen som jag fick beskedet från dem i Hemsedal att jag hade fått jobbet, det har bara gått galet fort helt enkelt hehe.. Har pratat med dem där uppe oxå så de vet att jag kommer, och antagligen så är jag första man på plats i min stuga då hehe vilket betyder att jag får välja rum först, hur bra som helst hehe :P...
Har packat hela dagen idag och nu ska allt va nerpackat förutom smink, kudde och datorn som jag får ta imorn te möran ;) hela hallen är full med väskor hehe jag kommer nog va den som har mest packning med mig känns det som..

Vi åker tidigt imorn och först blir det ett stopp i Töcksfors för att handla lite mer varer innan det blir vidare till Oslo, väl i Oslo så ska jag öppna ett konto om det nu går annars får jag göra det i Hemsedal. annars blir det väl bara mys på stan och me familjen =).. Åker på lördag så vi är uppe i Hemsedal vid 13 tiden typ, Mamma och Pappa ligger över på hotell till söndag, sen blir jag själv och äventyret börjar ;)

Vet inte om jag kommer ha tillgång till internett med en gång så ni får ha tålamod om jag inte uppdaterar på några dagar  nu men kommer självklart blogga så mkt jag kan när jag har tid senare, hoppas att ni följer mig på min resa i fjällen/Hemsedal, förhoppningsvis kommer jag lägga upp en massa bilder oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar