fredag 2 november 2012

November är Här..

Regn, snöblandat, regn och så lite mer regn plus grått och mörkt på dagar och kvällar :/ såå kommer väl i stort sätt hela denna månad att se ut :(  November är verkligen en månad man skulle kunna hoppa över, helt klart..
Har en kompis i Karlstad som åkte till Thailand nu igår och ska vara där i 3 veckor =) guu va gött, det skulle inte alls vara dumt att åka dit nu fy tusan va gött men jag ska ju så snart förbereda mig och åka upp till fjällen istället vilket jag tror blir jätte kul =D längtar verkligen ska bli skönt att komma hemifrån, nog det som känns bäst hehe :P..

Vad har hänt här då .. I onsdags så åkte jag och far ner te Bengtsfors på eftermiddan och mötte upp mor där, sen gick vi och käka på kinan =) mums mums, men lilla trista bengtsfors hehe ibland e det sorligt asså vi var de enda på hela kinan haha .. sen gick vi på Bio =D kolla på Skyfall James Bond. den va fakiskt bra, action från början till slut så man tröttna inte hehe.. va lite kul att gå på Bio här hemma oxå för det var en evighet sen.. hela bion va full i folk oxå så det va rktigt kul =)..



Igår så åkte jag till Louise tidigt på morronen sen tog jag och Lollo en tur till Ed (utan barn) så gick runt och kolla i affärerna och sen blev det oxå en fika, det e inte varje dag man e i Ed så det va kul men det räcker ju att va där ett par -3 timmar så har man ju gått igenom allt typ hehe :P.. Blev kvar en stund i Håbol hos Louise sen så lekte och busa lite med Linnea oxå =) en mkt trevlig dag..

än så länge idag har jag och mor vart hos mormor o morfar och städat och grejat lite men resten av dan blir nog lugn. tror vi ska ut te kyrkan en sväng är ju alla helgona helg så ska dit och tända lite ljus och så sen bjuder de faktiskt på soppa där idag oxå..

Imorn kanske det blir en tur till Karlstad =D måste handla. ska ha ny skidutrustning sen måste jag ha vinterskor så det e prio 1 men det blir nog en hel del annat oxå som man "måste" ha ;)

//Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar