söndag 4 november 2012

Julklapps shopping

Hej

Igår var jag, mor o far till Karlstad =) åkte dit så vi var där typ halv tolv sen börja letandet efter skidor och pjäxor till mig =D va ju inte helt lätt, fanns ju en del att välja på samtidigt så finns ju det 3 sportaffärer så va ju tvungen att kolla och jämföra i alla butiker ;)...
Inne på Team sportia var det en kille (säljare) som rykte tag i mig direkt när jag stod och kolla på skor, tusen frågor och jag fick till och med mäta mina fötter sen tog han fram skor som jag fick testa och han va duktig på att prata för han pracka på mig och pappa nya skor + pjäxor till mig oxå hehe.. jag trodde helt och fullt på honom i butiken men de skorna/kängorna jag köpte hade jag aldrig köpt om det inte var för hans övertalning så nu känner jag mig lite lurad eller inte lurad så för de e säkert bra men de e inte min stil, så ska lämna tillbaka dem. pjäxorna blev jag jätte nöjda med, suåer snygga ;) tog en stund där inne så efter vi kommit ut därifrån blev det käk på söta grodan tror jag det heter nu vid Åhlens =) god och bra husmanskost i alla fall hihi..
Bergvik blev det sen och då köpte jag mig ett par andra skor faktiskt hehe på naturkompaniet, ett par vinterskor som jag suktat efter ett helt år.. såg dem förra året och blev lite kär i dem men de va för dyra för min plånbok då så jag skippa det och de va ända gången jag såg dem för sen vart de slutsålda överallt men nu hade de kommit in igen så kunde bara inte gå ut ur butiken utan dem och nu fick jag dem typ för halva priset oxå =D på hyllan stod det att de kosta 1899.- dyrt men jag tänkte va fasen det är ett par skor jag kan ha i flera år förhoppningsvis men när vi kom fram till kassan och hon slog in dem så visade det sig att det va kampanjpris på dem just nu så fick dem för 999.- så det va verkligen super och då blev det ju plötsligt igen tvekan om att köpa dem =)
sen fick jag mig oxå nya slalomskidor och stavar =D är super nöjd så nu e jag redo för backarna i Hemsedal ;)..

 
Min julklapp från mor och far <3 underställ, skidor, pjäxor och stavar =D
 
 
  Så här ser vinterskorna ut som jag köpte på Naturkompaniet =D
 
jag fick väl inte köpt nå julklappar mer än till mig själv hehe sen va de mor o far köpte julklappar desto mer då hehe.. så jag vill upp till karlstad snart igen, kanske blir den här veckan för ska lämna tillbaka de skorna jag köpte på teamsportia sen måste jag börja handla julklappar , jag måste ju va klar med det innan jag åker upp te Hemsedal så e lite brått hehe..
 
Idag har det vart mega lungt, laddar för en ny vecka ;)
//Mika
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar