onsdag 7 november 2012

vetenskapsprogram

Trodde jag skulle få slippa plugg och test nu på ett tag när jag slutat på universitetet men icke sa nicke hehe.. Alla som ska börja jobba i Hemsedal till säsongen ska genomgå ett vetenskapsprogram som vi har fått från Skistar. Här får vi läsa en himla massa fakta om hemsedal, -när hemsedal skisenter startade, -vad deras vision är, -hur många nedfarter och liftar som finns, -vad som finns i hemsedal och på skisentret mm mm.. Det är faktiskt ganska roligt och man får ju en enorm kunskap om Hemsedal, så jag tycker det e bra men det e sjukt mycket som ska kollas igenom och man har ju lite press på sig oxå man måste ha minst 70% rätt i alla test för att bli godkänd i "kursen". anledningen till att vi gör det här är för vår egen skull för att vi som personal ska kunna ge gesterna en så bra upplevelse och minnesvärd resa som möjligt så det är inte något att skulle vi inte klara det skulle vi inte få jobbet. Jag kommer i alla fall göra mitt yttersta i denna kursen för att bli godkänd och bli klar innan jag åker upp till Hemsedal. vi har nämligen hela denna månaden på oss och till 6 dec så man har god tid på sig =).

Idag har jag suttit med detta i 4 timmar och jag har långt ifrån gjort ens hälften hehe imorgon tar jag nya tag och gräver mig ner i Hemsedals historia ;)..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar