måndag 12 november 2012

Ny vecka

God förmiddag =)

Idag är det ju faktiskt soligt ute, hur gött som helst. Har redan varit ute på en liten promenad med syrran och Albert, de kommer va här hemma hela vecka =).

I lördags drog ju jag på jobb på stenebygrytan =) va jätte kul att komma dit igen, självklart va man lite nervös men det gick fint och flöt på super bra men de hade ett riktigt stökigt gäng där så blev en låång kväll. Var en kille där som sjöng och spela. riktigt bra =)... dock fick jag mig en lite mindre trevlig uppgift den kvällen, någon hade spytt ner en av toaletterna och de va ingen annan som ville ta tag i det så jag fick ta det :/ hela handfatet va fyllt och det va på väggarna och toan va ner spytt, lukta apa fyy fasen va äckligt, aldrig sett nått liknande faktiskt men tror nog det va värt det ändå att jag tog det för fick lite extra pengar av chefen för att jag gjorde det hehe :P.. kvällen blev lång som sagt och det fanns ju en hel del att städa så jag kom inte därifrån förrän kvart i 3 på natten så jag va hemma halv 4.
Söndagen blev lugn, mor och far åkte till säffle med ett gäng och gick på nån musikal där, så jag syrran och hennes kille var hemma. strömmen gick oxå så satt här i 3-4 timmar utan ström hehe men en rolig sak som hände var att jag fick sålt min gamla skidutrustning, skidor pjäxer hjälm och stavar. 1400 i fickan bara så där riktigt gött =D nu blir man ju sugen på att sälja mer grejer hehe :P..

Denna veckan ska jag klippa mig men det blir inte förrän på torsdag och sen på fredag så ska jag och Ellenor på bio och kolla på breaking dawn part2 sista Twilight filmen =) annars vet jag inte riktigt vad som sker mer än att jag ska sitta en del med vetenskapsprogrammet, har suttit en timme idag men blir nog lite mer. är inne på sista delen nu =).

Ne dax att göra nått kanske, bla ta tag i disken och dammsuga kanske..

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar