torsdag 22 november 2012

God morgon

Idag blev det en lite längre sovmorron , gött =) Jag skulle kunna sova bort hela dagarna egentligen nu när jag inte jobbar men ändå så är jag uppe strax efter kl 8 , märkligt..

Igår så blev det en sväng till Bengtsfors och träffa Lollo och Linnea =) vi gick runt lite i affärerna och sen blev det käk på Kinan ;) har vart där mycket nu det senaste men det är ju sååå gott och sen måste man ju gynna de lokala hihi .. Det blev ännu en julklapp oxå så nu har jag inte många kvar :) fnns dock två st som är väldigt svåra att hitta på nått till :( får se om jag hittar nått innan jag åker annars så får jag väl skicka nått från Norge. Jag köpte mig också hårfärg så nu ska jag bli mörk igen =) får se om mamma har tid ikväll att färga det på mig..

Det är redan torsdag idag och veckan är snart slut igen det går ju ap fort, Jag har iallafall börjat packa lite nu, mest kläder, jag har fyllt min stora resväska och den lilla bara med kläder och det ska väl med mer kläder ändå hehe jag vet inte hur jag ska få plats me allt sen har jag skor och jackor och sånt som ska med oxå, skidutrustningen och toalettartiklar och lite mat, datorn mm och annat så det kommer bli en hel del packning.. Jag är glad att mor o far kör upp mig för vet inte om jag hade klarat det om jag skulle åkt upp me buss eller nått. Jag tänker lite såhär, att jag ska ju bo i Norge i 5 månader och i och med att allt typ allt är svin dyrt där så vill jag få med mig så mkt som möjligt. där ibland mat, för kommer ta med mig torrvarer och konserver en del sen kommer jag oxå köpa på mig shampo och sånna grejjer innan och ha med mej. Visst kommer man gå ut och handla nån gång men inte nått onödigt. Hade man åkt till Thailand i 5 månader hade jag ju absolut inte packa på mig så mycket då hade det räckt med en resväska för där är det ju mega billigt jämfört med i Norge hehe :P..

en sjuk bild/pirslista på en av Hemsedals pizzerior som en kompis som är där uppe tagit kort på :/.. räknar man oxå om det till svenska priser är det ännu mer sjukt ..
tror inte det kommer bli så mkt pizza när man bor där om jag säger så hehe :P.. Helt CRAZY..
 
 

Jag ska faktiskt jobba till Lördan igen =D nu är det dax för julbord på stenebygrytan, gött med lite mer jobb och nu blir det ju sista gången jag jobbar där innan jag åker upp..

9 dagar kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar