lördag 10 november 2012

Karlstad

Hej Hej =)

igår blev det en heldag i Karlstad med Lollo =D åkte upp med den tidiga bussen ifrån Årjäng så va i Karlstad lagom till det öppna vi 10, sen blev det shopping, shopping och shopping hihi hjälp va vi handla haha en gubbe som stod i ett marknadsstånd på torget fråga om vi hade vunnit på Lotto för att vi hade så många kassar haha skulle ju nästan kunna trot hehe.. Det blev en hel del julklappar och lite lite nya kläder till mig själv, köpte oxå nya skidbrillor =D jag e super nöjd med allt sen så fick jag ju oxå lämnat tillbaka skorna som jag köpte förra lördan.
saknar Karlstad mer och mer för varje gång jag är där, jag tror inte jag uppskatta Karlstad lika mkt när jag bodde där som jag gör nu. ville inte åka därifrån igår, det var nästan ledsamt att lämna det. Jag hoppas verkligen jag kommer tillbaka till Karlstad men när kan jag faktiskt inte säga nu, först Hemsedal sen får vi se.. Jag får flytta dit jag får jobb  helt enkelt.

Idag ska jag jobba faktiskt hehe =D har gått hemma nu i två månader utan jobb så det känns lite skumt men det ska bli skoj =) ska jobba på stenebygrytan så det blir att hoppa i serverings kläderna och dra på smilbanden ikväll.. börjar kl 17 sen håller jag väl på till 11-12 nångång, alltid något =) blev oxå förfrågad att jobba på några julbord framöver så det hoppas jag ju självklart oxå på att jag får..

Ne nu blir det nog dax för att göra iordning sig så smått ;)

Ni får ha en forsatt trevlig lördag och glöm inte bort farsdag imorn :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar