tisdag 27 november 2012

3 Dagar kvar...

..till Norge och Hemsedal, nu går det riktigt fort, dagarna flyger iväg men jag tror nog att jag känner mig redo =)

igår så var jag ner till Ellenor och träffa henne en sista gång innan jag åker, vi åkte en sväng till Åmål så blev en mysig fika stund på strand och sen när vi kom tillbaka till Bengtsfors blev det oxå en lång trevlig o snabb promenad ;) Kommer sakna dig Ellen <3 Vet inte riktigt när vi ses nu kan ta långt tid innan vi ses :/ hoppas det inte tar för många månader innan vi ses.



Ellenor och Jag sista dagen i Icmeler, Turkiet <3

Idag har det blivit en sväng till Årjäng, och där blev det stor handling på Ö&B hehe Louise kom oxå och gjorde mig sällskap =) Nu har jag handlat schampo, Balsam, Tvål, tvättmedel, skjöljmedel, tandkräm, deodorant mm mm, mat och apoteks grejer så jag har så det räcker iallafall 3månader i Hemsedal =) kanske blir att jag åker till Årjäng imorn oxå och då får det kanske bli en till sväng in på ÖB ;) Kommer spara en massa pengar på detta, 5 fyllda påsar från ÖB endast nått på 800:- och då är det uppsättning av allt gånger tre typ. Jag är jätte nöjd =D

Snön har ju faktiskt börjat komma här nu oxå, inte mkt men det blir kallare och det lägger sig lite vitt på backen, mysigt men jag kommer ju snart se en massa massa snö och vistas i 10-15minus grader hehe HÄRLIGT eller? hehe joo det ska bli gött, bättre att det e så än att det är snöblandat regn och 0-1 plusgrad.

//Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar