torsdag 15 november 2012

Ny frissad

Hello =)

Idag har det blivit en heldag i Bengtsfors, åkte 20 över 9 imorse för kl 10 skulle syrran in till frissan hos Magdalena på studio8, då tog jag med mig Albert på en liten promenad men det gick inte länge förrän det blev tråkigt att ligga i vagnen så då gick vi till bibblan och satte oss i barnavdelningen och läste böcker =) vi var oxå inne och handla mellanmål på konsum, sen satt vi inne hos frissan tills syrran va klar. Blev en liten sväng i affärerna sen innan det var dags för mig att sätta mig i frisörstolen, Håret blev jätte bra är super nöjd =) Hon var duktigt så blir nog säkert att man går dit fler gånger.. Efter jag va klar så åkte jag och hämta syrran och Albert som hade gått bort till syrrans gamla jobb och där blev det lite fika innan det va dax att dra hemmåt.


 
Klippte av en 10cm av håret på längden så nu känns det så lätt och helt underbart =) nu är det färgning som återstår men det ska jag göra själv nån dag ..
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar