tisdag 30 oktober 2012

Vardagsljus

Hej

Idag har det vart en lite bättre dag än dem flesta dagar nu när jag går hemma och trökar hehe, har nämligen vart en tur ner te Bengtsfors weeehooo haha inte så kul kanske men gjorde ett viktigt besök och sen så gick jag och Ellenor en lång promenad =) fruktansvärt kallt idag men det var såå skönt oxå att komma ut och röra lite på fläsket hehe sen är det alltid lika trevligt att umgås me Ellenor =) efter det blev det hemåt och käka innan jag och mamma åkte iväg te mormor o morfar för att lämna varor och sen vidare på tupperwearparty hos Camilla =) jag vet IGEN hehe men det e trevligt att gå på sånna partyn, man behöver ju faktiskt inte köpa nått. Mamma köpte väl nått självklart och det e ju bra grejer absolut, hade jag haft eget så hade jag oxå köpt på mig en hel del men nu känns det lite sådär onödigt liksom. kan ju inte köpa på mig grejer och lägga undan tills jag hittar nått, då kan jag lika väl vänta. vet ju vart jag kan få tag i grejerna om jag vill ha nått =) det e ju lite dyrare än vanligt men det e bra grejer och det VET jag för tupperwear har funnits i 50 år nu och mamma har fortfarande skålar, burkar och liknande kvar sen evigheter tillbaka som vi använder idag.. så vill man ha bra köksgrejer och redskap så säger jag bara TUPPERWEAR ;)



Imorgon ska jag ta mig en tur till Louise och vi ska åka en sväng till Ed =) hoppas bara det inte blir glashalt på vägarna imorn för då vet jag inte om jag vill ut, plus att mamma behöver nog bilen med vinterdäck te jobbet. ( har inte bytt på de andra än) jag ger mig ju inte ut me sommardäck om det e isigt på vägarna..

//Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar