tisdag 9 oktober 2012

Back in Sweden

Hello

En vecka har gått, vilket betyder att jag är hemma på svensk mark igen... Haft en helt otroligt underbar vecka i Turkiet Icmeler med Ellenor =D

vet inte riktigt vart jag ska börja hehe men vi bodde på ett hotell där Ellens favvo restaurang var =) jätte fint och billigt och jätte trevliga männsikor måste jag säga =). I och med att jag kom i okt var vädret lite blandat då säsongen tar slut och det var inte alls så mkt turister kvar. Det låg omkring 30 grader varje dag (underbart) men det kunde vara lite molning och tre kvällar så Åska och regna det faktiskt så det va väl inte så himla skoj men tycker ändå vi hade tur med vädret då vi hade sol varje dag så jag hann allt bli brun hehe :P..
Varje kväll så gick vi ut och åt, de flesta kvällarna blev vid hotellet på Richards place där de hade underbar mat och bästa personalen och underhållningen =D.. första kvällen undra jag nog vart fasen jag hade kommit då alla servitörer dansa och det hade robot show mm plus att de bar brickorna med drinkar på huvudet hehe det va helt galet men man tröttna aldrig även om det va typ samma varje kväll så tröttna man aldrig så förstår nu varför Ellenor kommer tillbaka till samma stäle varje år =) .. saknar det faktiskt så det e inte helt omöjligt att jag kommer tillbaka dit oxå hehe :P..
senare på kväll eller natten så gick vi oftast vidare och då blev det de flesta gångerna till Irich bar  och Estenders nattklubb :P.. va nog ingen kväll som vi la oss före fyra hehe :P..
På dagarna försökte vi gå upp hyfsat i tid för att sedan lägga oss på stranden där det oftast böev att sova vidare hehe.. Dagrana har gått jätte fort men jag är så nöjd ändå och det är skönt att vara hemma igen blev lite smått orloig då syrien börjat bomba inni i turkiet och turistbyråer har ställt in alla resor te turkiet då det börjar bli för osäkert.. men vi kom hem =D vi kom hem igår men åkte från Icmeler i söndags natt sen fick vi sova på Istanbuls flygplats till måndag morron..

Jag har massvis med bilder men har inte hunnit fått in dem på datorn än men jag lovar att lägga upp några stycken här senare =D..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar