fredag 28 september 2012

Göteborg

Nu har resan börjat och inte förrän nu börjar jag få lite resfeber hehe.. Har tänkt för mkt på hemsedal att jag glömt bort att tänka på Turkiet men imorn vid 17 sitter jag på flyget till betydligt varmare breddgrader :-D.
Kom till götet typ halv 5, sen åkte jag till Madde för att sedan åka vidare till callo och där har det vart bröloppsmöte och vi blev bjudna på champagne och ostar ;-) nu är vi hemma hos Madde och det e dags för att sova straxt..

Hemsedal har inte hört av sig idag heller :-( betyder det att jag ska ge upp hoppet om jobb el? Jäkligt tråkig om det skulle vara så .... Orkar inte tänka för mycket på det, nu får de bli som de blir...

Mina ögon slår snart igen så dag att lägga huvudet på kudden tror jag. 

Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar