måndag 24 september 2012

Tupperwear party

Hello

Ikväll är man bjuden på tupperwear party hemma hos Sandra i Årjäng =) ska bli trevligt dock tror jag inte min plånbok har råd med något just nu i och med att jag faktiskt åker till Turkiet på lördag =D och då måste jag ju ha pengar dit ;)...

Vi (jag och mamma) ska i alla fall vara där 19 ikväll, sen ska väl grannen oxå med så får se om vi kanske samåker ... Annars idag så har jag sorterat kläder, jag har lagt undan sommarkläderna och sen har jag oxå börjat packa lite för resan =).. Nu blir det nog ganska lungt innan det blir att göra sig iordning för ikväll .. går runt och tänker på Hemsedal hela tiden VILL HA SVAR NUUUU så jag hoppas de ringer snart, telefonen står i fönstret så det finns mottagning ifall de skulle ringa ;) är nervös för har verkligen ingen aning och om jag inte skulle få jobb så är det väl inte hela världen men visst skulle jag bli lite ledsen för vill ju verkligen få jobb där.. Det var ca 160 sökande på servicemedarbetare och det blev endast 17 utvalda till intervju så man ska ju va mega stolt för det men ändåå, får jag inte jobb måste jag ha en plan B vilket jag inte riktigt har , funderar då på om man skulle söka jobb i Oslo men det e boende som e jobbigt då och helst skulle man ju inte åka själv eftersom en hyra i Oslo skulle jag absolut inte klara själv utan man måste ju bo två el tre:st tillsammans för att klara en hyra .
Jag får ta det när jag får svar från Hemsedal helt enkelt...

Fint höst väder idag fast att det blåser en del men kanske skulle gå ut och gå en sväng..

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar