torsdag 27 september 2012

nervös väntan...

Fortfarande är jag helt ovetande om jag kommer få jobbet eller inte :/ Nu har det gått några dagar och jag har inte hört ett ljud från skistar Hemsedal.. Vågar inte gå ut eller åka någonstans ifall telefonen skulle ringa så dessa dagarna som gått har vart väldigt slöa jag har suttit vid datorn kollat film, gått fram o tillbaka i huset och kollat mobilen , packat för resan till turkiet.. haft det ganska tråkigt med andra ord och mår nästan lite illa pågrund av nervositet ... de håller mig verkligen på sträckbänken :/... i tisdags mitt på dan fick jag ett sms från min chef på DA att skistar Hemsedal hade ringt honom och pratat om mig, han trodde jag låg bra till :) men man vet ju fortfarande inte och det gjorde mig ju ännu mer spänd , har oxå kollat min mail typ varannan timme ifall jag skulle fått nått där men inte det heller... Nu åker jag till Turkiet om två dagar och det bästa vore ju om jag kunde få ett samtal av dem innan det annars kan det bli svårt att få tag i mig :(...  

Vill så himla mycket ha jobbet

hoppas hoppas hoppas att de ringer innan jag åker

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar