söndag 23 september 2012

Oförglömlig resa

Mina dagar/dag i Hemsedal har vart helt fantastisk ... Vi var ett gäng på ca 30 pers, det va en norsk och fem danskar sen va resten svenskar hehe.. Vi åkte i från Oslo på fredag 19.30 och var framme i hemsedal 22.30. Grejen att vi åkte så sent gjorde ju att vi inte såg nånting hur det såg ut ute så det blev en överraskning när man vakna med ett bokstavligt talat Wow . Så vackert... När vi kom fram på kväll blev det lite kort information för morgondagen och vi fick träffa personalen sen var det bara att lägga sig.. Hade en jättefin lägenhet, bodde ihop med 3 andra tjejer :-)..

Lördag morron startade me frukost 7-8 sen var det föredrag om hemsedal och 8.30 börja intervjuerna. Jag hade min intervju kl 11, kändes bra men var många bra konkurrenter och det va väl typ hälften som skulle sållas bort så man vågar inte hoppas för mkt. Svar får vi denna veckan.. Håller tummarna stenhårt för verkat va ett suveränt jobb och gud vad kul man skulle ha :-D.. Efter intervjuen var det lunch vid 13 sen kl 14 var det tur upp på fjället med stolsliften , riktigt häftigt. Sen var det rundtur me buss i området fick bla se ett jättefint vattenfall :-).. Efter det var det lite vila innan lite aktiviteter, delades in i tre lag sen hade vi olika samarbetsövningar, skit skoj :-D på kväll blev det middag :-)..

Idag åkte vi från hemsedal kl 10 så vi va i Oslo ca 13.30 och sen jag kom till Oslo har jag vart me syrran m co. Och vart på två lägenhetsvisningar och käkat våfflor o nu sitter jag på bussen på väg hem till Sverige ;-).. Helt slut är man efter allt nytt som skett så ska bli gott att komma hem.

Här får ni se lite bilder från resan :-)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar