söndag 28 oktober 2012

Tjejkväll och Utekväll

Hello =)

I fredags så hade jag sminkparty här hemma, vi blev ett härligt tjejgäng på 7st på Vår hudvårdskonsult Simone =) blev en riktigt lyckad kväll och alla blev såå rena och fina hihi. börja kl 18 och sista person åkte väl härifrån 22.30 hehe så det blev en lång kväll med massa tjöt och skratt och hudvård så klart =D är jätte nöjd så kan absolut tänka mig att ha fler sånna partyn ;)..

detta märke var det alltså som vi fick testa på =) jag brukar va lite skeptisk mot sån försäljning av smink & produkter men jag måste säga att jag e super nöjd med de produkterna jag har nu och ja tror faktiskt att det kan uföra mirakel som de så fint säger hehe :P.. det e en aning dyrare än sånt man köper på H&M men det håller mycket längre och är riktigta grejer.. så har ni inte testa det förut tycker jag ni ska gå på ett party el ha ett eget och testa ;).
 
 
Igår så blev det en utekväll i kära Karlstad =D var med Ellenor, så åkte först till henne vid halv 6 typ sen blev det vidare på förfest hos en tjej och runt 8 halv 9 så drog vi till Karlstad =) är ju en liten bit att åka men vi hade bra musik i bilen och roliga samtalsämnen så det gick allt fort ändå hehe. väl framme så blev det först Koriander, hade faktiskt aldrig vart där förut trots att jag bott i Karlstad ett antal år, så det va riktigt skoj, jag gillat verkligen ett litet men mysig ställe absolut ;) sen så drog vi vidare till den nyöppnade nattklubben Jaguar, va en rätt bra kö in men jag ångrar inte att vi stod i kö för jag tyckte verkligen om det och det va jätte snyggt och mycket bra musik, så där dansa vi hela natten lång tills det stängde =D sen väntade en låång lång resa hem, led lite med chaffisen alla sov som grisar hehe.
 
Hade en super bra kväll/natt .. Längtan tillbaka Karlstad blir bara större och större <3 ....
 
 
 
 
 
Nu blir det fortsatt slapp söndag och te veckan får vi se vad man hittar på, inget planerat än så länge men nått ska man väl hitta på... snön är väl dock påväg nu så då vill man ju helst inte ut och köra me bil men men det ger sig...
 
Ni får ha en fortsatt bra söndag =)
 
Kramar

 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar