söndag 21 oktober 2012

Bored

Det e fruktansvärt tråkigt att va arbetslös, det e i och för sig söndag idag så alla är lediga el de flesta i allafall men hade jag jobbat i veckan hade jag nog tyckt denna dagen va lite bättre och njutit av den mer fast att det e jätte tråkigt väder... sen att jag sitter "ute i skogen" gör det inte bättre för det finns nästan ingenting att göra förutom att glo på tv el dator och det blir tråkigt till slut oxå kan jag lova, allt blir lite jobbigare oxå för det är en bit man måste åka för att hälsa på vänner el bara för att komma till civilisationen , vilket e jobbigt när man e såå uttråkad att man inte orkar göra ett skit..

Idag har jag än så länge kollat på 7 avsnitt av vampire diares och det e de enda jag gjort idag oxå.... Jag hoppas Ellen meddelar snart om vi kan ses för då ska jag åka ner te bengtsfors och träffa henne för en fika el nått .. måste komma bort från skogen och detta huset så jag kan få tänka och se nått annat ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar