lördag 13 oktober 2012

Fotmassage

Snart har det redan gått en vecka sen jag kom hem från Turkiet, det e galet vad fort det går.. Jag och Ellenor var en sväng till Åmål i onsdags =) (kan inte va ifrån varandra nu hehe) på onsdagkväll så var det ärtsoppekväll i hemvärdsgårn för älgjaktslaget trevligt .. Igår var jag iväg på fotmassage i Bengtsfors, mamma hade egentligen en tid där men hon är sjuk och orka inte åka dit så då fick jag åka dit istället vilket inte va fel alls hehe så nu e mina fötter såå mjuka så =) ...

Har inte känt mig helt pigg efter jag kom hem från Turkiet, jag tror inte jag e sjuk på det sättet men jag har ingen lust till nånting och tänker på en massa grejer som gör mig orolig .. ibland känns det som jag bara vill gråta men jag vet att det inte hjälper så det e ingen idé. Har haft ett maraton med mig själv och kollat på vampire diaries hela säsong 1 på ett par dagar, bara för att för en stund kunna tänka på något annat. Kan det vara Ångest?? Tycker det e skönt att va hemma eftersom det blev oroligt i turkiet nu när syrien bomba över gränsen till turkiet men jag kanske saknar värmen lite och livet vi hade där för mycket.. Jag hoppas det går över snart iallafall , Snart har man nya äventyr att se framemot då jag åker upp till Hemsedal igen för en HEL säsong me jobb =D..

 
//Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar