tisdag 23 oktober 2012

Merhaba :)

Ännu en dag passerad snart... Idag har jag haft finbesök, Louise och lilla Linnea kom hit en sväng =) Vi gick en promenad i höstvädret och påvägen hem fick vi med oss lite hasselnötter hihi dock var dem väldigt väldigt små och ganska blöta så de flesta va ruttna :/ tror nog det va lite sent för att plocka dem men men nu vet vi :P... sen har vi bara tatt det lungt och tjötat om allt och ingenting hehe, ibland är det skönt att bara få prata av sig lite =) .. Igår var jag med Ellen till Åmål då hon fixa nytt pass och sen luncha vi på stadshotellet, hann även med en promenad när vi kom tillbaka till Bengtsfors :) mkt mkt trevligt =D...

Är väldigt sugen på att hitta på nått kul snart, komma ut och träffa nytt folk ;) skulle va skoj att dra till Tanumstrand te helgen men alla e upptagna med annat så jag kommer nog inte dit :/ får väl sitta här hemma och ruttna i soffan, börjar bli rätt bra på det nu hehe... På fredag ska jag iallafall ha sminkparty här =) så de e ju nått trevligt att se framemot , så då får jag träffa Simone igen som jag inte sett på länge och så blir vi ett härligt tjejgäng här =).

Fick nys om en låt av Bruno Mars för ett litet tag sen och nu går den låten på repeat hela tiden typ hehe :P han sjuger såå bra, härligt gung i låten o bra text ;)



Merhaba betyder Hej el hallå på turkiska =) för er som undrar hihi

//Mika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar