torsdag 18 oktober 2012

längtar bort...

Fruktansvärt tråkigt väder, bara regn, regn och åter regn :´( det är inte ett dugg konstigt att folk vid denna tiden av året blir deprimerade.
ang min rubrik är att jag tänker tillbaka till tiden i turkiet nästan konstant sen vill inte bo hemma längre. är för gammal för det måste ha mig nått eget, blir knäpp snart.. men tills dec så får jag stå ut .. men efter det ska jag förhoppningsvis aldrig mer flytta hemhem igen i hope..

Har kollat igenom 6 avsnitt av vampiers diaries än så länge =) får se om det blir nått mer idag men snart kommer mamma hem och då ska vi nog åka till mormor för hon fyller år idag så blir nog säkert lite gott fika och tårta kanske =D...

Här är en del av det jag saknar i Turkiet =)

 
 
 
 

Det kanske inte ser så kul ut i era ögon men detta saknar jag faktiskt ganska mkt, den underhållning och stämningen som var varje kväll och jag älska verkligen att se dem dansa hehe .. Det skulle nog vara detta oxå som får mig att åka tillbaka dit om det nu blir så =)

//Mika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar