lördag 29 december 2012

Romjula

Hej hej

Jag jobbar, jobbar o jobbar hehe nee så farligt e det inte men jag har jobbat en hel del nu det sista och det har vart långa dagar så man hinner typ hem äta, prata lite me "familjen" och sen lägga sig och sen upp tidigt och på jobb :P.. ja klagar inte för jag vill ha mkt jobb och jag trivs jätte bra i receptionen =D.. Julen var jätte bra trots att jag inte var hemma, blev kanske en annorlunda jul men det var kul ändå =).. maten som vi hade på Hybeln var hur god som helst, det blev en blandning av svensk, norsk och dansk julmat hehe super gott verkligen sen blev det lite fest efter, massa nya folk igen, kul =D sen blev det oxå utgång. var väl hemma typ halv 3. Juldan så vakna ja ganska sent, hade tänkt mej ut i backen men det blev inte så jag och Linn gick istället en lång promenad på 2 timmar..
sen efter det har jag jobbat alla dar minst 8 timmar om dagen och jag har 4 dagar kvar framför mig som är lika långa innan jag e ledig en dag :P..

Lite bilder från julafton

 min fina janssons som jag gjorde =)
 
 Kajsa och Kari-anne =)
 


Kari-anne och Erika som jag bor med =)

 
Ludwig som jag jobbar med i recp, Tim, Kari, Per o Andre.
 
=mycket trevig kväll
 
 
Ïmorgon börjar jag tolv så jag har lite sovmorron =) Är ju snart nyår oxå =D ska bli härligt med ett nytt år, och nyår kommer nog bli lika kul som julafton, jag jobbar dock nyårsdan och jag börjar 8.30 så det e ju lite små jobbigt men men det får gåå sen e det ju dubbla betalt nyårsdan så det e ju gött =D..
 
Kram
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar