måndag 24 december 2012

Merry X-mas

GOD JUL alla nära och kära vänner =)
 
Julen har infinit sig även i Hemsedal, kl stod på 7 i morse och det vart ett trött men mkt mysigt uppvaknande, Julenissen (kari-anne) hade vart i farten och hängt julstrumpa på allas dörrar <3 sen blev det massa julkramar och en julig frukost med tomte gröt och macka med ribbe och senap mums mums, saknar skinkan men ribbe var faktiskt helt okey, man får ju anpassa sig när man är i Norge ;)..
Nu har alla stuckit på jobb men jag är ledig idag så  har tvättat och ryddat lite sen har jag gjort en janssons frestelse som nu står i ugnen, faktiskt min första janssons jag gör så får se hur det blir men det doftar juvligt i stugan nu vill jag lova hehe =) hoppas det blir bra..
 
 Erika, Per, Konrad och Kari-anne =)
Vår fina gran
 
Kl 17 så är det julfirande på Hybeln blir ett stort gäng på 15-20 pers =) så då blir det mat i massor och mys, vi har även lyckats få ner Kalle Anka som vi ska titta på hehe mer än hälften är svenskar så haha :P.. sen blir det nog lite fest oxå, får se vart kvällen leder men det ska bli riktigt trevligt och gott me julmat =D...
 
Saknar alla där hemma extra mycket idag men jag hoppas alla får en riktigt fin jul och ni ska veta att jag tänker på er <3 vi ses snart
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar