torsdag 6 december 2012

Livet leker

Hej

Igår var första dan i backen, det gick över förväntan bra med nya skidorna och jag är riktigt nöjd  över mig själv ändå i och med att jag inte åkt på ett par år =).. Dock åkte jag med tre skidfantaster så jag hängde inte riktigt med i deras tempo och det blev ingen offpist för mig hehe men det va bra backar, lite rörigt kanske första gången man åkte för hade ju aldrig vart där förut men jag hitta allt ner efter en timme typ hehe :P.. Vi åkte ju ända upp på högsta toppen så det var en bra bit ner tror det är 6 km totalt om man åker den lätta backen ner som jag gjorde hehe :P.. Sen efter nått åk så åkte jag med dem andra och då gick det riktigt bra och det e ju skit kul men aj va det kändes att jag inte tränat på typ ett halvår för mina benmuskler och lår skrek sista åket hehe så idag har jag goo träningsvärk, känner mig ibland lite orörlig.. men det var en bra dag fast lite kallt kanske men man känner sig såå himla goo efter en dag i backen =) Sen igår kväll så blev det en sväng ner på T-kroken som är en liten bar som ligger nere i byn, satt där en stund och bara tjöta med massa folk sen gick jag hem vid 21 typ eftersom jag börja 8 idag..




Några bilder tagna uppifrån totten =) blev inte mer än fyra kort för höll på att förfrysa handen när jag skulle ta kort hehe..

Idag på jobbet har vi ytterligare fått mer information och repetition om datasystemen och annat som man pysslar med i reception. Det är galet mycket att hålla koll på men man lär sig väl efter ett tag, arbetskollegorna är jätte härliga och hur snälla och sköna som helst så där finns verkligen ingenting att klaga på.. Vi har fått lite kläder idag oxå, en huddtröja och två t-shirtar jätte snygga :).
Imorn blir det sovmorron då börjar jag inte förrän 15, för imorn skulle vi vara med på insjekk med riktiga gester så man får vara med och se hur det funkar i verkligheten så det ska bli kul och det tror jag man kommer lära sig mycket på =) 

Haa deee ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar