måndag 3 december 2012

Första jobb dagen avklarad

Nu har jag gjort första dagen på jobbet, idag var det information om själva receptions jobbet som då jag ska jobba med om jag inte nämnt det tidigare. vi gick först igenom arbetet allmänt på powerpoint presentation sen blev det praktiskt då vi fick klicka lite på datorerna och lära oss deras datasystem, sjukt mkt att hålla koll på måste jag säga så det här kommer ta några veckor innan det sitter tror jag. Jag hoppas på att det blir bra och att det kommer bli roligt, framförallt är det ju en stor utmaning och chans till att utvecklas, lite nervös är jag ju för om jag kommer fatta engelskan då det kommer hit gester från alla möjliga ställen men det löser sig. får se det som en lärdom där med :P..


      Halv 9 imorse när jag skulle på jobb så vackert men -25 grader kallt brrrrr,,,,,,

Söndags kväll alltså igår så var det brachefest och det va ett gäng som skulle ut och förfesten hölls här så det blev ganska sent innan man kom isäng ändå men det gick ju hehe.. tror de hade riktigt skoj i alla fall de som drog ut och det va jätte trevligt att bara sitta och tjöta innan.

Imorgon börjar jag 8 så idag blir det nog isäng rätt snart är trött som ett soll.. Det är ju oxå extremt kallt här uppe i Hemsedal nu det ligger på mellan -22 och -25 så man förfryser ju nästan bara av att gå utanför dörren hehe det är flera lager som gäller, önskar lite att man hade en näsvärmare för den fryser vill jag lova.. Det är ändå otroligt fint och klart väder, så himla vackert när solen lyser uppe på topparna helt underbart..


     MItt rum =) riktigt nice ska försöka ta lite mer kort på huset oxå och lägga upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar