måndag 17 december 2012

Snart jul

Hej

Dagarna bara springer förbi här uppe, nu har jag gjort min första riktiga arbetsvecka och det känns jätte bra, börjar komma in i rutinerna nu och behöver inte längre fråga om allt fast att det fortfarande är mkt jag inte vet och behöver fråga om men jag lär mig ju mer för varje dag :).

Igår jobba jag lång dag sen blev det bransje på kväll =D va en mkt trevlig kväll och träffa massa nytt folk igen. Idag och imorn är jag ledig :) riktigt skönt med sovmorron får jag säga för har gått upp tidigt hela veckan, har inte vant mig än så har vart as trött varje morron.. blev inge skidåkning idag för det snöar jätte mkt sen är man lite seg från gårdagen, får se om det blir nått imorn men inte säkert för ikväll blir det utgång igen då det är Kickóff me Skistar =) kommer bli lite julmat och sånt så det ska bli riktigt trevligt.

Snart e det jul =) det e galet vad fort det går, det planeras för fulla muggar här i stugorna om vad som sker, planen är att vi ska samlas alla i en utav stugorna och att vi har med oss julmat och sånt så vi får en trevlig och mysig jul alla tillsammans, peppakakor e bakade och imorn ska det bli lite julgodis bak igen och kari-anne har gjort pepparkakshus och granen e inne i lägenheten bredvid hehe så vi ska nog få till lite julstämning här oxå även om det inte alls känns som en jul som hemma men vi har ju mkt snö i alla fall och det är ju juligt om nått hehe <3


 En dag när jag gick hem ifrån jobbet =)

Kari-anne har gjort en familjekalender för oss som bor här i huset =) hehe
 
Ni får ha en fortsatt fin måndag =)
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar