torsdag 20 december 2012

Dan före dan före dan före doppardan

Idag hade jag en kort dag på jobbet, rätt gött =) men jag vill jobba mkt oxå för att tjäna pengar hehe och nu blir det bara roligare och roligare för varje dag =D. var massa att stå i idag (inte massa kanske) på jobbet då det var en del förberedelser för stora insjekk dagen imorn och för helgen, nu kommer massa julgäster och många hytter fylls med folk och lodgen blir full tror jag..  imorn blir det att känna på en rusch för första gången, ska bli kul faktiskt =)..
Har gått fram och tillbaka nu från jobbet 2 dagar i rad , tycker jag e rätt duktigt då jag lyckas snika åt mig nån plats i nån bil ganska ofta men nu vill jag komma igång lite me träningen som jag såå länge har sagt hehe det jobbiga är att det börjar bli svinkallt ute igen :/ va -23 imorse och då e det inte jätte skönt att var ute och gå.. näsan rinner och när man drar in så fryser det typ haha jätte konstig känsla iallafall sen mina ögonfransar fryser så när jag kommer in i värmen smälter det och då rinner det as mkt i ögonen hehe sen blir det så kallt på bena att det sticker trots att jag klär på mig mkt :P.. guud va jag klagar haha :p.. längtar till våren då tror jag verkligen det är undrabart här, nu lyser ju solen endast på fjället och topparna, solen når inte ner i dalen förrän mars så det e lite trist men men tror nog det kommer gå fort ändå.
Igår hade vi värsta tränings huset här hehe det börja me att en låg på golvet och gjorde armhävningar sen gjorde alla det och det blev massa olika övningar haha, hoppas det håller i sig för det e ju as bra.. alla är vi svenskar så ingen som har råd med gymkort här hehe potatissäck funkar bra som tyngd hihi ;)  ¨


igår eftermiddag när jag gick från jobbet =) otroligt vackert fin blå himmel med vitabergs toppar i bakgrunden och så månen på det, såå fint..

inte långt kvar nu och jag måste komma på nån mat som jag ska göra och ta med till hybeln (en av stugorna där vi ska fira jul) funderar på janssons men jag e ju inte så haj på det kanske men Jessica i reception har gett mig ett bra recept så vi får se =) jul blir det i vilket fall haha sen måste jag köpa två julklappar, vi har tänkt att ha en liten julklapps lek inga dyra grejer då utan bara för skojs skull :)..

Saknar er där hemma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar