måndag 10 december 2012

Bransje fest

Hello =)

NU är veckan för upplärningen slut så på onsdag börjar jag jobba på riktigt, ska bli skit kul men en aning läskigt oxå, kommer ju fortfarande vara upplärning men nu blir det ju bara i praktiken liksom. Idag hade vi en avslutnings middag för upplärningsveckan med receptions personalen, vi var i en utav lägenheterna på lodgen, gjorde lite övningslekar och sen blev vi bjudna på lasange och massa go dricka, sen var det även godis och chips o sånt =) va en koslig kväll ;).

Igår jobba jag först från 11-18 sen vart det hem och göra sig i ordning för att senare dra ut på min första riktiga bransje fest =D Var förfest i grannstugan och det vart fullt ös med en gång massa nytt folk, riktigt riktigt roligt. När kl var halv ett typ då drog vi ner te krogen ÄLGEN och det va såå himla skoj.. alla dansa och det var riktigt goo stämning.. Hehe finns mkt att säga om den kvällen hehe men jaa det va as kul iallafall :P
idag var man dock inte så pigg men vi börja ju inte förrän 12 så det var väl lungt så sen hade vi ju en kos dag ida på jobbet (man behövde ju inte anstränga sig värst mkt). så det va supert, tyckte nog alla haha :P..

Jag hade så kul igår så jag glömde helt bort att ta kort :/

Imorn blir det nog en sväng ut i backen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar