söndag 3 februari 2013

Februar

Hellu

Nu är vi inne i februari redan, det går galet fort. På ett sätt är det skönt för då e snart våren här och värmen kommer men på ett sätt är det trist då säsongen i hemsedal lider mot sitt slut snabbare och man måste börja tänka och planera på vad som sker i sommar? men men tar det lite som det kommer =). Nu är vi iallafall snart inne i STOR veckorna här i Hemsedal, alla sportlovsveckor börjar och det kommer vara så sjukt mkt folk här, denna helgen har det redan börjat då vi haft ca 170st insjekk på var reception bara idag söndag sen kom det typ 100 i fredags så det är mycket folk här nu =D..

I onsdags var det bransje ;) hade jätte kul :D men en liten tequila shot gjorde att min dag efter blev piss hehe :P.. hade nog tänkt mig att dra till backen men mitt huvud och mage ville inte det så fick bli en lugn dag hemma hihi (tål inte tequila) tror den friska luften och höjdmetrarna här uppe gör att man blir lättare påverkad oxå haha :P.. Hade iallafall en väldigt kul kväll, sen dess har det vart lungt på fest fronten, jag har jobbat och det har blitt sena kvällar på jobbet och tidiga mornar så inte riktigt haft orken till att dra ut denna helgen.
Imorgon blir det dock Afterski YEAY =) längtat hehe, det är oxå stavkroa som gäller ska bli såå himla kul det e bransjekväll så det betyder lite bättre priser i baren ;)...

Snart får vi lön igen yiiihoo hehe alltid lika spännande men den här månaden har jag inte jobbat lika mkt tror jag men jobba ju nyårsdan och då var det dubbla så blir nog inte så dåligt ändå =).... jag har oxå äntligen fått mitt skattekort för 2013, såå jäkla sega skulle haft den för en månad sen och jag fick det idag men men nu har jag det i alla fall :)..
Har lyckats byta bort en dag i februari så jag får tre dagar ledigt irad och då ska jag ta mig en tur till Oslo till familjen Eriksson =) hälsa på lilla Albert och syrran o Patrik.. Ska bli jätte kul, saknar dem och lille Albert växer som tusan nu så ska bli jätte kul att se han sötisen <3 ska bli kul att komma till storstan oxå och få se lite annat hihi.. så 25-27feb kommer jag vara i Oslo =D

Har ju faktiskt vart ute i backen en dag i veckan oxå =D äntligen hehe... var ganska fint väder men det blåste som tusan på toppen sen vart det as mkt folk i backen så blev en del uppkört så blev puckelpist i backarna hehe men det var skönt att få komma ut och åka av sig lite =)


 Kari-anne gjorde supergoda pizzor =)
 


 Jag och Erika byggde en sol soffa utanför oss =) så härligt att solen börjar komma fram bakom bergen så man får njuta lite av den ...
 
Lars kom över med öl som vi njöt av i solen =)
 
Haaadeee ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar