tisdag 12 februari 2013

Besök

Hej

Har vart ganska mkt nu med jobb och annat så bloggen har fått kommit i efterhand tyvärr.. Februari är en ganska stor månad för skidåkare så vi har haft mkt folk i anlägget och nu i söndags så vart det sjukt mkt folk som kom =) alla är så duktiga för tycker verkligen det gick jätte smidigt på utsjekk och insjekk, och det va riktigt kul faktiskt men slut i huvve blir man av alla olika språk och repetering av allt till varje gest om och om igen hehe men men pengarna rullar in :P..

Fick oplanerat besök i onsdag oxå, då Ellenor kom =D bestämde dagen före att hon skulle komma upp så vart oplanerat men såå kul att ha henne här, saknat henne... blev en del utgång när hon var här hehe ons,tors och fredag :P.. och vi hade ju jätte fint väder så hann vara ute en del oxå även om vi inte var i backen så blev det lite promenader i solen =).. är tomt nu när hon åkt :/ men jag har ju min "familj" och nu är vi alla igen då Konrad har kommit tillbaka från Japan =D..

                        



 



 Älgburgare på skogstad =)


idag är jag faktisk ledig =) blev afterski igår , så har tagit det lugnt idag haha men jag har varit duktigt och städat köket ordentligt tagit ugnen och allt sen har jag även skurat hela nedervåningen :) såå gött... kanske det inte luktar lika mkt öl längre hehe :P.. ska ta mitt rum oxå men kanske tar det nån annan dag för snart ska jag ut me jobbet och köra lite snöskoter =D yiiihuu ska bli grymt kul vi har blivit bjudna på skoter körning borta på lykkja såå det ska bli såå häftigt och kul =)

 Emmelie och Karro

Afterski med skidskole folket och Emmelie =D 

annars rullar livet på som vanligt här i dalen med mkt jobb och fest haha :P.. längtar sjukt mkt till Oslo nu, ska bli skönt att komma bort en stund från glaskulan och se nått annat och träffa annat folk.. längtar såå efter lille Albert oxå hoppas han kommer ihåg mig <3..

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar