måndag 18 februari 2013

Sjuk

Hello

Jag har gått och blivit sjuk :/ var kanske väntat då alla har gått runt och vart förkylda det senaste så varför skulle jag klara mig undan vi lever ju ganska tätt in på varandra här..
Känner mig inte så dålig men jag kan knappt prata och hostar en hel del, har massa slem i halsen, så idag på min lediga dag blir det att kurera sig. var längesen jag var ute och åkte skidor nu så skulle gärna vilja ut egentligen men det e nog bäst att hålla sig inne sen har det faktisk blitt lite mild grader +1 här nu vilket inte e jätte nice ...


Igår var det andra stora insjekknings dagen utav tre =) vi klara av den med och jag tycker det gick jätte bra igen vi e så duktiga =D det jobbiga var att min röst svek mig ett antal gånger så har danskar svårt att förstå mig när jag har klar röst förstår jag att de tyckte det va svårt igår hehe men det gick, var lite mer svenskar igår så nu börjar väl sportloven för Sverige =).. gjorde ett litet brejk igår oxå när det blev lugnt i receptionen och hoppa i djurdräkten (björnen) och gick och dela ut godis och krama barn hehe :P.. det va kul men det blev väldigt varmt i dräkten hehe ..

Vi var ju på skoter körning med jobbet förra veckan och shit va kul det var =D var livrädd till en början men sen hamna jag på första skotern och allt gick så snabbt så skulle vi åka, det var ju bara att hänga på hehe men är så glad att jag inte balla ur för det var verkligen en kick, jätte kul verkligen.. Vi fick oxå prova på att åka kanefart (häst och släde) det var jättemysigt satt inlindade i filtar i släden, stora fina hästar som körde oss och det var kväll med stjärnklar himmel och massa snö uppe på fjället sagolikt. stanna på ett mysigt ställa och fick hemmagjord glögg oxå :) jag älskar fjällen, det är så fint här.. vi var typ en halvtimme från hemsedal låångt uppe på fjället, jätte fint skulle vilja se hur det ser ut på dagen där uppe..

 Några brudar från receptionen
 
 Storehorn ett känt fjell påvägen till lykkja


Efter den fartfyllda åkturen =D
 
 
Nu blir det nog snart ner och få i sig lite frukost och varmt te me honung sen får vi se vad det blir av dagen men blir nog att ligga inne och kolla film hela dagen tror jag, så som jag känner nu iallafall..
 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar