lördag 23 februari 2013

Oslo tripp

Nu har vi inlett sista helgen av vinterferie veckorna så imorgon kör vi tredje söndagsruchen innan det blir lite lugnare igen, ska bli sååå skönt efter imorgon :) har vart sjukt kul men folk kan gå en på nerverna ibland hehe så ska bli skönt att få vila huvudet lite från alla dumma frågor :P...
Jag åker till Oslo på måndag oxå =D längtar verkligen ska bli så roligt och skönt att komma härifrån ett tag och se nått annat :)..

Igår så åkte jag och några tjejer ut och gick på längdskidor =) var första gången för mig som jag står och åker på riktiga längdskidor i riktiga spår, var faktiskt jätte kul va lite svårt i början men man kom in i det snabbt sen gick det som tusan hehe.. åkte en sträcka på ca 6km. stanna oxå på halva vägen och fikade som vi hade med oss :) super mysigt och det var en jätte fin sträcka i skogen. så det  kommer jag absolut göra fler gånger.. idag är min kropp så öm, har fruktansvärd träningsvärk (hoppas jag kommer ur sängen imorn) det känns ju att man gjort något men man märker ju oxå va otränad man e hehe :P. pinsamt haha..




Skulle blitt utgång idag men jag skippar det, är trött efter jobbet sen kan jag ju knappt röra mig och förkylningen vill inte riktigt släppa så det är bäst att ta det lite lugnt och krya på sig inför resan till Oslo =) vill ju inte va sjuk och dålig när jag är där.. så det blir film kväll me tjejerna och lite gott snack ;)..

Det är många som börjar komma in i planeringen för vad man ska hitta på i sommar och jag borde väl oxå börja med det.. Vill jobba kvar i Norge tror jag för pengarnas skull men med vad och vart men antagligen Oslo. sen vill jag ju ändå vara hemma oxå lite och sen hade det vart så kul om man kunde åka ut och resa lite men det är väl mest en önskedröm. orkar inte tänka på det för mkt utan nu fokuserar jag på Hemsedal och jobbet här =)...

Hoppas alla har det bra hemma i Sverige =)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar