fredag 11 januari 2013

Nause

Heej =)

I tisdags så var det Party =D först jobba jag 15.30-21 men sen var det bara hem och byta om och sen iväg på förfest :) lite tam förfest kanske men ändå trevligt, åkte taxi in till Hemsen typ halv 12´. Nause spela på Hemsen och det var faktiskt över förväntan bra, stod nog på dansgolvet konstant förutom när man var i baren och köpte nått el på do :P... det gick inte att stå still det var sånt tryck där inne, super roligt =D mer sånna kvällar hehe :P.. säger att allt e grymt kul här så hehe denna säsongen kommer bli sååå braaaa ...

Igår trilla första lönen in på kontot oxå hihi sååå jäkla gött och det blev en riktigt fin summa, så jag e nöjd hehe :P...
 det blev oxå äntligen en dag i backen =D var kanonväder  -7 grader och strålande sol helt fantastiskt underbart =) och det var faktiskt riktigt bra i backarna oxå, lite hårt på vissa ställen men inte så farligt som jag trodde.. så det var en kanon dag verkligen =) Har köpt mig en ny jacka nu oxå =) som jag premiär åkte i igår, tycker väldigt bra om den så jag e nöjd med mitt köp ;)..

Idag jobbar jag 13.30-21, har vart ledig nu två dagar så ska bli gött att komma tillbaka till jobbet igen =)...


Bloggen vill inte jag lägger upp några bilder nu :/ verkar som den funktionen är nere så får vänta och hoppas jag får lagt in några bilder senare. hatar när grejer inte funkar som de ska :( men men...

Solen skiner idag igen och det e klarblå himmel dock börjar det blir lite kyligare nu igen för varje dag..
 Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar