måndag 7 januari 2013

Hemsedal 360

God morgon =)

Jag har börjat sent varje dag nu i några dagar, lite små segt men det är gött med sovmorron oxå förstås =) idag börjar jag 13.30 och jobbar till 21 ca. Igår var det stor insjekk dag så idag blir det nog ganska lungt ändå, fast när man jobbar på lodgen finns det alltid något att göra.

livet rullar på annars i Hemsedal =) tiden går så fort här.. snart får man sin första lön oxå =D ska bli så spännande att se vad man får, räkna ihop att jag hade gjort 160 timmar dec månad så det e bra kan inte bli så illa då haha :P.. har inte vart ute nånting mer nu sen stavkroa men dessa dagarna framöver så är det hemsedal 360 här,  en typ festival, så kan hända att det blir ut en sväng idag om jag orkar då vill säga, jobbar ju först till kl 21.

Är jätte sugen på att köpa en ny skidjacka och jag har spanat in en på shoppen som jag tycker e ganska läcker =) ska kolla mer på den idag och fråga om de kanske går att lägga undan den tills lönen kommer. alla har så snygga skidkläder här, vill oxå ha hehe :P.. sen får vi lite rabatt i shoppen oxå så det e lika bra att passa på även om det e norska priser så blir det ju billigare än att köpa helt ny även i sverige..

Ne dax för frulle nu tror jag =) sen blir det nog bara slapp innan jobbet.. ni får ha en underbar dag <3
//Mika

 
Hemsedal afterski låten =D

1 kommentar: