måndag 11 mars 2013

Rockfest

Heeej

Det går mot ljusare tider i Hemsedal och det e såå jäkla underbart MEN med fint väder kommer dessvärre kylan igen, solen är ju framme och den värmer faktiskt så en får la stå ut hehe :P.. är så trött på kyla nu vill ha värme men men det kommer =)..

Vad har hänt här då? mkt jobb, har fått lön ;) och sen lite fest.. Malin som jobbar med mig i recp och hennes hus hade rockfest i onsdags förra veckan =D och dagen innan så var oxå jag, Emmelie och Malin i Gol och handla, leta lite rockprylar och sen gick vi bara runt och kolla i affärer super mysigt =)..Var en grymt bra fest, alla hade klätt ut sig och alla hade verkligen gått in för det oxå =D rock musik hela kvällen (nästan) för när vi gick ut sen på bransjen så hade de slagertema på krogen haha va såå kul när hela gängen på 20pers kom i rock kläder haha fick en del miner men gud va kul :P..



I fredags så jobba jag sent pass och det va underbart väder på dagen så kunde bara inte sitta inne så jag begav mig faktiskt till backen =D hade kanske inte vart ute på en månad så det va riktigt kul, var perfekt i backen tyckte jag och det blåste typ ingenting och solen stekte såååååå kosligt, längtar efter fler sånna dagar.. Kanske ska ut idag för det är väldigt fint väder och jag e ju ledig men dock e det lite kallt idag så vi får se måste tvätta och lite sånt först och vakna till efter gårdagens Barcardifest :P..
Ikväll blir det bransjeafterski på stavkroa yey =D

Ne dax att göra någonting av denna dagen kanske :P..

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar